HISB: Ada manusia tidak faham lawak internet.


#cuerandomrant

Hari ini aku ternampak satu komen yang sangat facepalm di wall aku.

Er.

Kadang-kadang aku suka share benda kat facebook sampai lupa sesetengah orang hidup dia bukan di internet. Jadi ada lawak internet dia tak akan faham. Jadi dia akan buat assumption macam dia faham. Dan assumption dia selalu nya what the fuck. Buat aku ternganga.

Ye, agak sangat obvious melalui blog dan di social network. aku adalah manusia yang addicted dengan dunia internet. Sekiranya kebebasan untuk aku meng-google ditarik dengan serta merta, aku mungkin akan mengalami reaksi asphyxiation dan rebah jatuh ke tanah, dan keluar buih-buih putih di mulut ku. Yep, it's that serious.

Ok back to that certain facepalm comment;

Aku tidak salahkan dia. Sebab sebelum pre-pop-internet-culture, aku pun sangat lah seriousa. Semua benda nak fikir seriousa sajor. Tak percaya tanya desu! Thanks to them aku memahami sedikit demi sedikit mengenai dunia internet yang gila ini. Sekarang Alhamdullilah, aku dah boleh lah jadi hipster sikit ( tahu benda sebelum ia menjadi mainstream) =P

Adakah ini bermaksud aku berjaya men-troll satu manusia di internet? Sebab aku hanya share something yang sangat random dan funny (from my POV lah, threshold lawak untuk individu adalah berbeza-beza. Apa kau rasa lawak, aku tak rasa lawak and vice versa ) di facebook, tiba-tiba ada orang kasi ceramah. Erk. Itu point orang troll kan? Nak kasi orang lain terlayan dan berbahas dengan apa aku post itu. Kan?

YES. NAIK SATU LEVEL DI DUNIA INTERNET! A newfag no more. You bitches should be jelly naw! =P

Shit aku rasa macam aku ni Rick Astley.