HISB: Tia mengandung.


Wanita 28 tahun (dengan muka nak mintak penampar) dan kucing-kucing.

Tia


Willie



Kalau ada kondom untuk kucing dah lama aku beli.
Kerana kondom kucing tidak wujud, tiada jalan lain, kena hantar Willie pergi neuter lah.
Aku tidak mahu pisang berbuah dua kali dengan cerita-cerita kelapa ditebuk tupai.

Selalunya orang hantar kucing untuk neuter kat mana ek di lembah klang ni?


And while aku tengah semangat camwhore.
Guess what I'm gonna wear for CF?
A 15 ringgit dress. Yep it's that cheap.
Well desu! actually has a theme for CF.
Kau tengok je dress aku ni and imagine me with pigtails.
Rasanya boleh teka kut character mana. Walaupun baju tidak exact sama.
Tapi minah tu punya baju selalunya pink and yeah she always has her hair in pigtails.

Mm boleh teka tak?

Btw muka sedih sebab, aku gemok sangat.
Macam nak koyak baju tu.
Sedih.

I wish I were smaller and thinner.