HISB: Gambar-gambar JRock No Tamashii 2 !!

Kerana ada orang yang tiada facebook bertanya bila nak post gambar JRock No Tamashi, maka sebagai orang yang bertanggungjawab aku menayangkan gambar gedik ku di sini. Be warned that my pics will majorly use up your bandwidth. Padan muka!!! Heeeeeeee XD

All the bands!!

Btw, JRock No Tamashii 2 was awesome. Jumpa manusia-manusia awesome dari pelbagai bangsa. Memang event 1Malaysia. Kalau boleh rasa nak rewind and make it stay a little bit longer. I love you all awesome people. I hope we can do this again in the future!!!

desu! in wonderland

Atas pentas (cilok dari i-amtv):


Gambar berkumpulan (cilok dari i-amtv):




Gambar gedik:

ojamoja the vocalist sebagai Alice


Daruma the bassist aka the leader sebagai The Hatter

Min the lead guitarist sebagai Cheshire Cat

Aiman the keyboardist sebagai White Rabbit


Alice dibuli


Video (cilok dari Faiz):


OK a few days ago, ada seorang wanita meroyan di twitter mengutuk aku cakap aku buruk dan tidak sedar diri dah tua. Very classy! Aku tidak tahu apa masalah kau sebenarnya. Sekiranya fakta aku buruk dan tidak sedar diri itu membuatkan hidup kau tidak keruan. Maafkan aku. Kerana bukan ku pinta dilahirkan sebegini. Dan aku pretty much happy being buruk dan tidak sedarkan diri. Sekian terima kasih. =)