HISB: Perihal bola.


Kadang-kadang aku rasa kenapa orang Malaysia bersemangat mengikuti Liga Perdana Inggeris umpama bola adalah segalanya.. kerana ini sahaja masa mereka dapat menjadi seperti kanak-kanak 10 tahun dan mengejek-ngejek pihak lawan dengan memberikan gelaran seperti Arsengal, Liverfool,
Chelshit dan macam-macam jenis gelaran lah. Budaya anjing-menganjing memang sangat popular di kalangan mereka-mereka kipas susah mati bola.

Kalau korang doing it for fun, untuk mengeratkan silatulrahim. good for you. Tetapi kalau ia dilakukan untuk menyakitkan hati sampai mencari gaduh di dunia realiti, HAHAHAHAHAHAHAHAH GROW FUCKING UP LAH!

Walaupun aku suruh korang grow fucking up, aku sebenarnya dengan tidak malunya mengaku, aku suka tengok korang mengejek sesama sendiri. Rasa macam hahahaha comel. Comel memang comel, tetapi ingat ye kawan-kawan apa yang berlaku di dalam dunia bola, stay di dalam dunia bola. Whatever it is, please keep people like me, the special group yang tidak mengerti apa bestnya bola , entertained dengan your funny menganjing remarks. Aku rasa di setiap perlawanan bola yang utama, mesti aku tidak jemu meng-refresh newsfeed dan twitter hanya untuk melihat ke-kelakar-an korang semua.

=P