HISB: Komik Rage Ojamoja : 1


Hipokrit itu perlu ada agar tiada orang terasa hati.
Poker face is the best way to hide your real emotion. Kalau kau rajin kau enlighten lah orang tu.Kalau aku, tengok orang jugak. Kalau stock "yes aku betul, aku confirm betul."Aku pun malas nak layan. Just buat poker face, tidak bersetuju atau bersetuju.Kalau berada dalam satu kumpulan yang ignorant, lagi kepokeran face aku terserlah.

Kalau aku senyap tu. Maksudnya 60% aku tengah wtf di dalam hati, 20% aku tak tau nak cakap apa another 20% aku tengah fikir kalau aku ada kucing aku nak kasi nama apa (aka i don't give a fuck). Tapi kalau kau adalah someone aku suka (as a friend or more than a friend) aku akan lawan. Hahaha. Why? Because I like you silly. I want we enlighten each other. So cute. And yes sebab aku suka suka hey hey. XD