HISB: Aku suka lagu Loving You - Minnie Ripperton




First time aku dengar lagu ni masa aku pergi Michael Moore punya campaign for John Kerry time US presidential election 2004. There's this one part of his campaign dia tunjuk satu slideshow with pictures of Bush buat muka bodoh/muka beruk . And the background song was this song.

Terus terpikat. Walaupun visual muka beruk Bush tak menggiurkan, tapi lagu ini tetap best. Balik rumah terus cari nak download. =) Tapi malangnya, walaupun koleksi muka beruk Bush banyak ditayangkan, Bush tetap menang election untuk kali kedua berturut-turut. HAHAHAHHAHA. MUKA BERUK JUGAK YANG KAU PILIH EH ORANG AMERIKA?

OK back to the topic, jeles lah dengan suara Minnie Ripperton! Dia boleh whistle register hebat gila. I prefer hers more than Mariah Carey's by the way.

Pernah perform lagu ni time kat gravy baby. Lepas tu nak dijadikan adalah seorang Hamba Allah ni dia suka, so dia offer nak main kan lagu ni sekali lagi untuk aku. So aku on je nyanyi la. Hahaha. Of course nyanyi secara fail, sebab suara aku tak sedap and I can't do whistle register =(. But I had fun nevertheless. Thanks to that particular Hamba Allah kerana sudi menjadi peminat saya pada suatu ketika. Kau ingat senang nak jumpa orang yang suka suara aku? Yelah suara aku kan tak sedap dan annoying.

Hey you, I'm sorry for all the wrongdoings on my part, if our paths will cross again, jangan lupa cakap Hi dan senyum!




On another note, I hate how people keep stalking my blog but never leave a comment or two. =( I think I'll turn off the comment thingy as it doesn't serve any purpose anymore. Just like the old blog. Talking to myself and pretending that people don't read. Hahaha. =) Nanti lepas tu orang PM suruh bukak comment pulak.

Lately I don't feel like writing anything controversial, walaupun aku tahu sebenarnya orang suka blog yang tulis mengutuk, menjatuhkan, mengejek orang lain. Too bad, aku takde mood nak kutuk siapa-siapa. Ada orang suruh aku bincangkan pasal gejala K-pop yang menular kat orang-orang kita. LIKE HELLO OLD NEWS KOT. AND SINCE WHEN MEMINATI SESUATU GENRE DIPANGGIL GEJALA? Sigh people, stop making trivial stuff macam kes besar gila. Pegi la baca buku ke. Minum kopi kat starbucks ke. Kasi kucing makan friskies ke. Kan ada faedahnya.

Dalam erti kata lain; I DON'T GIVE A FUCK ABOUT K-POP. YOU LOVE WHAT YOU LOVE. IF YOU ARE HAPPY, YEAY WORLD BECOMES A LIL BIT BETTER THAN BEFORE! IF YOU'RE NOT, JUST FIND SOMETHING THAT YOU'LL LOVE.

Oh btw due to very how weather we are experiencing now, please drink more and stay hydrated. OK people? OK nak pergi baca-baca sikit mana tau ada info best untuk dikongsi. Ciao.