HISB: Lagu untuk bakal kekasihku.


Sekiranya aku disuruh memilih satu lagu untuk mengekspress apa aku rasa aku bila bertemu cinta hati aku, aku definitely akan pilih lagu ni! No doubt!!! XD




Lirik dia memang membayangkan the exact feeling apa aku expect bila aku jumpa 'the one'. And yes the lyrics is what we normally consider err morbid? Or dark? TAK MOE TAK CUTE MACAM LAGU JEPUN-JEPUN AKU KENA DENGAR OR NYANYI. Yelah kat luar je nampak cute, free-spirited lala, tapi dalam hati siapa je tahu kan kan kan? Heheheh.

I don't know. I love The Smiths so much that it hurts. Lagu depa semua kinda poetic, sad and defiant. (Morrissey Y U SO LYRICAL GENIUS??) Membuatkan aku rasa macam matang sedikit bila dengar. Hahaha. Not saying aku tak matang, matang memang matang. Tapi bila dengar lagu the Smiths rasa cam "mm haah betul betul aku rasa macam tuh!!" Umpama antibodi bertemu dengan antigennya. Semuanya kena pada tempat nya dengan apa aku rasa. Sigh.

"And if a 10-ton truck kills the both of us
To die by your side, well, the pleasure, the privilege is mine"

=)