HISB: Gigi Buruk.


Satu ketika dahulu aku pernah mendapat satu komen yang agak makan dalam di dalam youtube.


Sejak itu aku baru sedar, buruk gila gigi aku. Hahaha.Yang best buruk gila, tapi aku suka-suki senyum dalam gambar ke apa tak pernah nak cover keburukan. Tak pernah terfikir nak pakai braces. Memang ada je lelaki direct je dengan aku, "Kau ni ok, tapi bila kau bukak mulut kau tak ok. So aku cadangkan kau jangan buka mulut." Siap cadangkan kat aku suruh aku pakai braces. Ini adalah lelaki yang nak mengorat aku tau bukan kawan saja-saja lala. Pukimak punya lelaki kan.

Sejak itu aku pun berazam kalau aku nampak lelaki yang aku minat, aku akan senyum kat dia dan tunjuk gigi buruk supaya awal-awal dia tahu bahawa gigi aku buruk. Hahahahahahah. Dan hasil nya, takde sapa pun mengorat aku. (ok exaggerate) Babi.

Banyak benda boleh nak complain pasal flaw diri sendiri ni. Dah la buruk lepas tu tak align. But entah. Selalunya aku macam whatever the fuck. Orang yang selalu mengutuk gigi aku pun lansung tak hensem dan sumber kewangan aku bukan dari gigi. Wahahahah.











Aku tak boleh la senyum tak tunjuk gigi, sebab aku rasa macam pelik. Macam kartun.



So semalam tengah-tengah berjalan-jalan di youtube, tiba-tiba ternampak video penyanyi lama jepun. Nama dia Naoko Kawai. Terus macam, ok kau menjadi idola aku yang baru. Satu sebab sebab dia penyanyi, dua dia suka pakai dress comel-comel , tiga gigi dia buruk.

WAHAHAHAHAH.




Then aku membuat aku sedar, sebenarnya ramai juga orang jepun gigi derang gila out.

Then lala aku berjalan-jalan di internet. Terjumpa satu website yang mengagungkan perempuan gigi buruk/snaggletooth.

HAHAHAHAHA.


http://yaebasuperstar.blog123.fc2.com/

Tergelak terduduk-duduk aku tengok. Nampak sangat orang jepun ni pelik kan. Sebab setahu aku secara am nya memang orang kutuk habis gigi buruk. Seriously, itu lah realiti kehidupan.

Konklusinya di sini; gigi aku buruk, aku tahu. Hehehehe. Kalau kau nak tegur dan kasi duit untuk fix the burukness. Sila lah. If not, STFU.

Tu aku belum start bila orang tegur pasal kening bersambung pulak. Beria suruh cukur. Ah lelaki semua benda tak kena je kan bagi mereka. Kalau kau Justin Timberlake takpe jugak kan kan kan?

Oh btw sebab aku considerate, aku tahu korang rasa nak muntah tengok gigi buruk aku, nah video kucing gila comel main peluk-peluk untuk meneutralizekan rasa nak muntah tu. AMBIKKK AND SQUEALLLL WITH YOUR VERY MOST GIRLY DELIGHT.