HISB: Gay + Nudity = Dutch Resident Visa







Salah satu requirement untuk mendapatkan resident visa di Belanda adalah:

Menonton filem 108 minit panjangnya, yang menunjukkan orang gay berkissing-kissing dan juga public nudity di pantai-pantai.

Kenapa?

Untuk memastikan orang-orang yang apply ni faham mengenai culture orang Belanda.Yes they are that OPEN-MINDED and they want you to have a clear pic on that I guess. If you don't like it, GTFO.

Basically aku rasa apa dia nak tekan kan kat sini; SEMANGAT BERTOLAK-ANSUR. Tapi perlu diingatkan, MENUNJUKKAN TOLERANSI TERHADAP SESUATU BUKAN BERMAKSUD KAU PRO KEPADA PERKARA ITU. Maksudnya, OK aku tak suka benda tu kerana bercanggah dengan prinsip-prinsip hidup ku, tapi aku memahami kenapa kau rasa itu boleh diterima dalam hidup kau.

Embrace our differences XD

Mungkin untuk Malaysia kita patut tunjuk certain video supaya orang luar yang nak apply masuk negara pun memahami culture negara kita. And yes video mat rempit wajib ditayangkan! Dan juga video seks ahli-ahli politik. Dan juga video makanan-makanan yang menggemokkan yang boleh didapati 24/7 di Malaysia. Dan tidak lupa juga keratan berita dari Harian Metro. =D

Kbye.

Sumber: Work Permit