HISB: It's only a suggestion. Chill lah.


So basically senior Penn State aku ada la buat satu status yang berbunyi:

Apsal laaa khatib kat surau MMU ni tak guna English untuk address non Malay spoken makmum (foreigners)? Inclusiveness is so much better than exclusiveness.
Bila aku baca aku macam haah kan? Y not?

Then baca comment, macam nak tergelak with a few people.



Itu lah suka mengcompare tanpa faham apa context orang tu nak nyatakan.

Apa yang senior aku buat just to imagine himself in other person's shoes. That's all. Kalau kau berada di tempat orang lain, takkan kau tak tukar cara fikiran kau jugak? Or kau rasa apa yang kau fikir or believe in sama dengan orang lain jugak ke? Crap.

Ish. Benci gila aku dengan sikap orang yang rasa dia, bangsa dia, agama dia sangat superior.

Tolong lah.

Menyampah.

Sangat.

But I don't think people will see me as a serious person bila orang tengok gambar profile aku.
Macam haram. Wahahaha.



Kbye.