HISB: Cerita di sebalik gambar.


Today I feel like posting pictures with short explanations. =)


Shimino Japanese Crepes is the bomb yo! Semalam aku makan yang ada chocolate cake, chocolate ice cream, banana and whipped cream. SEDAP GILA BABI! Try it, if you haven't. Ada kat Ikano,One Utama, Berjaya Times Square and Pavilion.



The lovely Pia and I. It was our first meeting after years of knowing each other. Kenal pun through blogging. Dulu masa-masa belajar aku sangat aktif berblogging di Xanga and kenal ramai kawan via that blogging platform. I was quite famous lah last time sebab suka tangkap gambar kehidupan aku kat US and gambar my pets at that time ( a cat named Momo and ferret named Engku). Dulu aku kaki DSLR kut. Ke hulu ke hilir bawak DSLR. SO HIPSTER. Bak kat kata Sheila On 7 "Kesombongan di masa muda yang indah" . Rindu betul zaman kegemilangan Xanga. Aku belajar kat US ambil Bioteknologi , Pia belajar kat Jepun ambil Chemical Engineering. Balik-balik Malaysia sekor tak kerja ikut field masing-masing. Wahahahah. Nak buat macam mana, soal rezeki itu di tangan tuhan kan kan kan? Btw, Pia is so pretty!!!! Nak jadi woman macam dia please!! XD



Favorite food!!!!Nasi daun pisang!! Sebab tu aku gemok!


Guitarist dan vocalist yang gemok makan cendol lepas berlakon untuk short video yang aku nak hantar for this one competition. Hahaha. Benda bodoh-bodoh je. Idea aku pun bodoh. Tak kisah lah kan. Benda fun-fun. Nanti dah siap edit aku post kat sini yek?



A few months ago I signed up for an online gift exchange program. And this is like my second time of getting gifts from a stranger. Last time dapat dari US. This time from Down Under. Yuhooo! This time dia punya theme arbitrary! Maksudnya boleh hantar apa sahaja. So I described on my profile that I love anything Japan and cats. So stranger ini pandai-pandai deduce aku akan suka Hello Kitty. So wrong. Tapi takpe benda free, wa suka je. Terima kasih stranger!!! XD Aku baru nak hantar kat assigned stranger aku esok. Hehehe. Procrastination is my expertise.=P Aku belikan dia bottle opener bentuk Twin Towers. Lame, I know. Tapi dia orang Amerika, mesti dia jakun. And he can use it while opening his beer and stuff di parti liar sambil bragging kat kawan-kawan Amerika dia. Orang Amerika cepat jakun. Wahahah.




Done! Ini semua gambar aku cilok dari facebook. Aku ada habit posting pictures from my smartphone. Hehe XD Memang kaki camwhore dari muda sampai lah ke tua. XD

Alright nanti ada mood aku post gambar lagi. Nya nya (meow meow in Japanese). Kbye.