HISB: Veena Malik & Pakistan



What are the politicians doing? Bribery, robbery, theft, and killing in the name of islam. There are many things to talk about.Why Veena Malik? Because Veena Malik is a woman? Because Veena Malik is a soft target for you?
Wow. Dia memang berani. Ah well, aku rasa apa yang buat dia terasa sangat sebab orang yang holier-than-thou sesaudara (sesama Islam saudara kan kan?) telah "menjatuhkan hukuman" dengan mengatakan dia membawa malu yang sangat besar terhadap negara dan agama dia. Extreme sangat kau nak marah seorang retis yang sememangnya kita tahu...memang kerja dia untuk menghiburkan orang. Kau cakap lah kat dia pasal halal haram, mesti ada putar belitnya. Eleh orang biasa pun sama. Kan kan kan? *tengok cermin sambil mengangkat kening*

Ah mana-mana pun memang akan sentiasa ada orang yang menjatuhkan "bom hukuman" di dunia ini. Ialah mereka kan orang yang berada di jalan lurus, mestilah mereka rasa mereka ada hak untuk mengatakan "Engkau berdosa dan menconteng arang kepada agama kita!!" Orang baik katakan. Tuhan sayang dia katanya.

Whatever pun, aku harapa Veena Malik takde lah kena simbah asid ke, kena pancung ke ape bila dia balik negara dia. Semoga dia dan kita semua menerima hidayah kita, InsyaAllah. Dan bila dah berjumpa tu jangan suka-suka label orang yang biasa-biasa sebagai pencemar agama pulak. Idaknye? Ingat bimbing bang, bimbing!

Knite.