HISB: Nagi Wannabe.


Yes another entry menunjukkan kegilaan terhadap Nagi



Lagu ni best. Sayonara Memories! Cuba cari translation. Sangat sweet!!!Suka sangat Nagi. Suka sangat sangat. Oh dalam video itu bukan Nagi. Itu pelakon je. =)

Hari itu ada orang selamba claim kata aku nyanyi lagu jepun sebab aku Sailormoon Wannabe.

WRONG! Aku tak suka sailoormoon. Aku tak suka anime. Anime terbaru yang satu-satunya mendapat perhatian aku adalah K-ON! Itu pun season 1 je. Pendek kata aku tak layan anime. OK haritu adalah layan High School of The Dead. Sebab anime pasal Zombie. Aku suka zombie! Aku suka Doraemon juga!

Pendek kata, menyanyi di dalam band anime tidak sama dengan meminati anime ok! Anggap je lah aku seorang wanita yang tak pasal-pasal berada di kalangan otaku. =)

Aku suka nyanyi lagu Jepun sebab bahasa dia sedap. Itu je. =P

Tapi sekarang ini nak tambah satu lagi kenapa, nak jadi macam Nagi. Dari suara tanpa rupa, aku boleh rasa kesedihan/kegembiraan lagu itu. Kalau aku cakap aku dengar suara dia aku boleh menangis literally. Tanpa tengok maksud lagu tu. Korang percaya tak? Hahaha. Tapi Supercell memang buat lagu sedap pun. Suka sangat sangat.

So sekarang boleh lah panggil aku Nagi wannabe. Rhyme sikit! =P

Kbye.