HISB: Audition untuk J-Rock No Tamashi


Ahad ini ada audition untuk JRock No Tamashi.
Ketar.

Harap-harap shortlisted lah.
Teringin nak kongsi pentas bersama *weaboo-weaboo yang lain.
Perasan Jepun sama-sama. Mesti syiok!
Wahaha.

Yang sedih pasal J-Rock No Tamashi ni tak boleh nyanyi lagu original. Sebab lagu yang aku paling confident nak nyanyi adalah lagu sendiri! Malangnya, syaratnya sebegitu. Kena nyanyi lagu cover. Maka terpaksa insan yang lemah ini menghafal lagu-lagu di bawah. Tadi sesi praktis, not badlah. Akan aku polish nyanyian agar lebih comel. Berusahalah ojamoja! XD

Oh tadi ada orang komen kat youtube dia cakap anak dia umur 7 tahun suka sangat dengan suara aku. Hiks. Siap dia cakap anak dia went through all my videos. So cute. =D

Oh btw lagu-lagu yang akan dibawa Ahad ini:


Tajuk: Anata Ga Daikirai ( Aku benci kau sangat!)


Tajuk: Wo Ai Ni ( Aku cinta kau! )


Contradict each other kan lagu-lagu ni. Haha.Aku suka lagu Aku Benci Kau Sangat. Sebab sangat layan lah kalau nyanyi. Hahaha. Nyanyi sambil bayangkan orang aku benci sangat. Erm nyum!

*yawns* Esok kerja. *Sigh* Susah la nak juggle kehidupan berkarier dengan menjadi penyanyi yang moe secara suka-suka. What to do. Mempunyai dua kehidupan yang berbeza adalah agak mencabar dan interesting. Dulu bila perform kat mall, selalu berdoa boss tak jalan-jalan kat mall. Hahaha. Kenot meng. Kenot. Can't blow my cover. Wahaha.

Sorry kalau entri ini agak bajet. Sebab tengah nak ambil mood comel. Selalunya aku akan mencuba menjadi moe (sila google jika anda tidak tahu) beberapa hari sebelum perform. Supaya bila perform tahu nak berlakon macam mana. Hahaha. Maka sifat ganas dan jahiliah perlu diketepikan untuk sementara waktu. Semangat MOE sampai Ahad! Ayuh ojamoja!

Knite nak tidur.

*weaboo = Manusia yang obssesed dengan perkara-perkara keJepunan sampai boleh tahap jadi annoying. Wahahaha.