HISB: Weekend yang lalu.

Hi.

Weekend saya yang lepas adalah sangat awesome.
Saya dan band pergi audisi.
Haha kitaorang banyak buat salah.
Entah dapat ke tak.
First time rasa inferior gila sebab semua band hebat.
Ada yang pernah masuk muzik-muzik.
Tapi yang penting, the judges cakap especially the cutest one out of the three, saya ada suara yang comel dan mereka kata saya "can sing well".
Bangga.
Sebab konsep saya, biarlah suara kita macam itik, tapi nyanyi kena betul-betul. Mengikut nahu yang sebetulnya agar sedap seperti limau mandarin. =)

Dan weekend yang lepas juga saya belajar main kad, left 4 dead 2, call of duty 4: modern warfare. Haha. Dan weekend lepas juga ada mamat kiut cakap saya macam umur 18 tahun.

OK pendek kata banyak benda positif berlaku last weekend. =)

And desu! I'm proud to have you guys. Walaupun korang adalah a bunch of otakus and faggots.


Sekian terima kasih!