HISB: TAG: Draw and describe yourself!


Entri ini dapat membuktikan aku adalah seorang yang baik. Walaupun aku tak reti melukis. Aku tetap melukis bila Alia tag aku. Alia sila rasa flattered. Hiks.



Deskripsi:

Aku suka ikat rambut tepi.
Aku suka pakai dress.
Aku suka memakai kasut yang tidak bertumit tinggi agar senang berlari macam Watson Nyambek bila lambat ke tempat kerja.
Aku ada kening bersambung yang buat aku nampak macam perogol bersiri.
Aku suka gelak jahat.

Awan 1
Laptop & Smartphone - Barang yang disukai. Tanpa mereka aku rasa lemas di dunia realiti.
Awan 2
Kopi - Minuman yang digemari.
Awan 3
Kucing - Binatang yang disukai dan dibenci pada waktu yang sama.
Awan 4
Narwhal - Disukai sebab dia adalah unicorn di dalam dunia realiti.
Awan 5
Mikrofon - Suka menyanyi. Dalam bahasa Jepun. (That's my real name in katakana)

DONE!

Dengan sejujurnya aku benci game tag ni sebab aku tak reti melukis. TAK ACI!
Orang yang tag aku adalah seorang yang reti melukis sangat-sangat. I hate you ALIA!! =P

Btw check out her awesome comic strips here: http://secondsanctuary.blogspot.com/

Aku tag semua stalker aku.

Kbye.