HISB: Dilemma seorang pemilik kucing.


Hensem tak kucing aku? Dia jahat. Dia suka tidur dengan orang lain. I'm not sure what should I do. Baca on the net orang cakap kucing ada perangai favoritism and dia pilih siapa dia suka. Dalam situasi ini maksudnya dia tak suka aku? I is sad. =( Aku kut yang bersih kan litterbox dia beli makanan semua. Dah la makanan dia mahal! Nak makan Royal Canin sahaja. Aku ni takde ciri cat lady ke sampai kucing aku pun tak nak tidur dengan aku? Malas lah nak paksa-paksa tidur dengan aku. Sebab nanti dia meow meow mintak bukak pintu. So nampak macam aku mendera dia. Sekarang kalau nak bermanja dengan dia kena datang kat dia amik dia lepas tu gomol-gomol. Instead of him coming to me. Ah well, whatever makes him happy. Tetapi aku pulak sedih. So how now brown cow?