HISB: Ruru - Lagu ending untuk anime Denpa Onna to Seishun Otoko


Versi Asal: Etsuko Yakushimaru



Versi ojamoja



Translasi (suksukaheyhey dialih bahasa dari english translation of this song, macam inception pulak, translation dalam translation):

Aku akan dapat selsema,
Aku akan dapat selsema.

Aku sejuk tanpa futon ku,
Aku sejuk jika futonku diambil,
Kau akan datang ke sini ketika subuh..kau tersenyum

Aku pasti kau fikir aku tidak nampak engkau,
Dan secara perlahan tangan mu mendekatiku,
Apa kau nak buat ni??

Aku akan dapat selsema,
Aku akan dapat selsema.

Aku buat-buat tidur, dan aku rasa sedikit warm,
Kau tidur di sebelahku, dan aku tidak ambil peduli dengan igauan engkau,

Aku berikan ciuman di dahi mu.


Haha bila baca balik translation, macam creepy pulak lagu ni. Lagu creepy yang kiut!